فلزیاب

Wiki Article

بهترین زمان سفر به روسیه رو از دست نده! کمترین نرخ+اقساطی

این دسته فلزیاب ها که اغلب کوچک و بسیار سبک می باشند. دیسک استاندارد آن ها حدود ۲۵ سانتیمتر می باشد و عمق کاوش فلز آنها معمولاً یک متر و کمتر از یک متر می باشد. می توانند یک شی‌ء فلزی یک در یک متر را در عمق حدودی یک متری زمین پیدا کند. فلزیاب های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده اند.

کاربردهای آنها در مهندسی عمران، مقبره ‌شناسی، کشاورزی، زمین‌شناسی، و امنیت بسیار معمول است. استفاده از این دستگاه‌ها به دلیل توانایی تصویربرداری دقیق و تشخیص ساختارهای مختلف در زیرزمین در بسیاری از صنایع و تخصص‌ها مفید است.

منبع تغذیه: بخشی از دستگاه به تامین تغذیه الکتریکی و مدارهای قدرتی اختصاص دارد که برای انرژی‌دهی به بخش‌های مختلف دستگاه استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های بسیار مهم و تاثیر گذار قبل از خرید دستگاه می باشد و عواملی مانند عمق نفوذ در خاک، ثبات در محیط های کاوش گوناگون، قابلیت بالانس دستی و اتوماتیک، کیفیت و کارایی، قدرت تفکیک، شرکت سازنده و … در تعیین قیمت یک دستگاه فلزیاب تاثیر مستقیم دارند.

فلزات رسانای بالا (به عنوان مثال نقره) عمیق تر از فلزات رسانای کم (به عنوان مثال سرب یا طلا) قابل تشخیص هستند.

دستگاه‌های فلزیاب چندفرکانسه می‌توانند به دقت فلزات مختلف را تشخیص دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماینده مجلس: آقای رییس جمهور شما کشاورزان را نابود کردید

این گنج یاب ها اغلب در زمین هایی با کانی سازی بالا مثل سواحل آب شور یا خاک های دارای طلا به کار برده میشوند، این دستگاه ها با انتشار جریان های کوتاه از کویل جستجو کار می کنند که میدان مغناطیسی ایجاد می کند، زمانیکه جریان قطع می شود، میدان مغناطیسی فرو می ریزد و تمام فلزهایی که در نزدیکی آن قرار دارند، یک میدان مغناطیسی ثانویه ایجاد می کنند که توسط کویل شناسایی می شود.

فلزیاب‌ها سیستم های مهمی هستند که برای کشف، تشخیص و تعقیب فلزات استفاده می‌شوند، قبل از اقدام به خرید فلزیاب باید به یک سری نکات و فاکتورهای مهم بپردازید:

فلزیاب اما اساس کار این دستگاه یافتن فلزات است. از طرفی این دستگاه می‌ تواند فلزات مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد اما فقط با تغییر فرکانس، تفسیر می شود. در این بخش از مقاله شما را با طرز کار فلزیاب آشنا می کنیم.

فلزیاب تصویری چیست و چگونه کار می کند؟+ معرفی برترین مدل ها

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page