هزینه کاشت ابرو

Wiki Article

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس رهبر صنعت لیزر موهای زائد در دنیا

کاشت ابرو هیچ گونه درد و ناراحتی ندارد مخصوصا این که پزشک پوست در ابتدا ناحیه کاشت را بی حس می نماید تا متقاضی دردی را متوجه نشود.

کاشت ابرو نیز همانند کاشت مو، تحت بی حسی موضعی انجام می شود، تا فرد آرامش بیشتری داشته باشد.

ممکن است برای جلوگیری از بروز عفونت و کنترل درد، پزشک برای شما قرص آنتی بیوتیک و مسکن تجویز کند. در هنگام خوابیدن سر باید بالاتر از بدن قرار داده شود. پس از اتمام کاشت ابرو باید به مدت ۳ روز از مصرف مشروبات الکلی و ۲ هفته از استعمال دخانیات پرهیز شود. برخی از بیماران می توانند پس از ۲ الی ۵ روز فعالیت های معمولی خود را آغاز کنند.

استرس و اضطراب نیز ریشه بسیاری از بیماری‌ها هستند و موهای ابرو نیز از تأثیرات آن‌ها در امان نخواهند بود. درصورتی‌که افراد استرس زیادی را تجربه کنند، با تغییرات فیزیولوژیکی روبه‌رو خواهند شد که همین موضوع باعث کاهش اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو می‌شود.

نکته مهمی که باید بگوییم این است اگر متخصص هیچ‌گونه دارویی برای شما تجویز نکرده، نباید خودسرانه چیزی مصرف هزینه کاشت ابرو کنید؛ زیرا ممکن است ضررهای جبران‌ناپذیری به بدن خود وارد کنید.

ریزش ابرو می‌تواند ناشی از دلایل مختلف باشد. عدم تعادل هورمونی و شرایط خود ایمنی تنها بخشی از این دلایل هستند. موهای ابرو نیز ممکن است نازک شده یا رشدشان متوقف شود.

سرعت عمل بالای کار به دلیل بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته

افرادی که در اثر موم گذاری، لایه برداری شیمیایی یا پیری ابرو هایشان به شدت باریک و نازک شده است

بین ابروهای مردان و زنان تفاوت‌های چشمگیری به چشم می‌خورند. به‌عنوان‌مثال مردان خواستار ابروهای پرتر و حجیم‌تر هستند. در واقع خم ابروی آن‌ها در مقایسه با بانوان کمتر است.

ابروها بعد از چشم ها بخش مهم زیبایی صورت است که امروزه بعد از کاشت مو از استقبال بی نظیردر بین خانم ها برخوردار شده است.

هم مردان و هم خانم‌ها می‌توانند از کاشت طبیعی ابروها بهره‌مند شوند. در لیست زیر مناسب‌ترین کاندیدها را آورده‌ایم:

پزشک در ابتدا باید شرایط شما را بررسی کند تا بتواند هزینه لازم برای کاشت را تخمین بزند؛ اما به طور کلی عوامل زیر می‌توانند روی هزینه‌های پیوند ابرو به روش اس یو تی مؤثر باشند:

افرادی که به دلیل زیاده روی در اصلاح ابرو، تروما (ضربه)، زخم و یا لیزر موهای زائد دچار ریزش مو شده اند.

Report this wiki page